آراصنعت دارنده پروانه تولید از اداره کل تجهیزات پزشکی

صندلی و تخت برقی پوست و زیبایی

شما می‌توانید برای ثبت سفارش با شماره تماس 09121486504 و یا دیگر شماره‌تماس‌های شرکت تماس بگیرید و یا با تکمیل فرم زیر، منتظر تماس کارشناسان فروش شرکت آراصنعت باشید.

شرکت تولیدی آراصنعت طب آسیا

اولین تولیدکننده انواع تجهیزات پزشکی در ایران

آراصنعت از سال 1383 فعالیت خود را با طراحی، مهندسی و تولید تجهیزات پزشکی و زیبایی در کشور آغاز کرد و با دستان پرتوان مهندسان ایرانی، به‌روزترین تکنولوژی دنیا را در ساخت تجهیزات پزشکی و زیبایی به کار گرفته است.

استفاده از مواد اولیه مرغوب، تاییدیه‌ها و مجوزهای اداره کل تجهیزات پزشکی کشور و همچنین رضایت مشتریان در طول این سال‌ها، نوید این را می‌دهد که توانسته‌ایم تجربه‌ی خوبی را برای مشتریانمان به ارمغان بیاوریم.

محصولات شرکت تولیدی آراصنعت

شما می‌توانید برای ثبت سفارش با شماره تماس 09121486504 و یا دیگر شماره‌تماس‌های شرکت تماس بگیرید و یا با تکمیل فرم زیر، منتظر تماس کارشناسان فروش شرکت آراصنعت باشید.

تخت جراحی کاشت مو

از مزیت‌های چشمگیر این تخت برقی می‌توان به قدرت تحمل وزن بالا و همچنین قابلیت چرخش مراجعه‌کننده در ارتفاع اشاره کرد که همین موارد باعث استقبال پزشکان زیبایی و تزریق ژل و بوتاکس از این تخت شده است.

از دیگر نکات مثبت این تخت، وجود زیرسری بالشتک دار در قسمت فوقانی تخت است. در زیر بالشتک یک حفره قرار دارد. وجود حفره علاوه بر اینکه در مواقعی امکان این را می‌دهد تا مراجعه‌کننده، مسیر تنفسی مناسبی داشته باشد، در جراحی‌های کاشت مو نیز باعث می‌شود سر مراجعه‌کننده ثابت بماند و حین فعالیت پزشک، تکان نخورد.

تخت‌های جراحی کاشت مو آراصنعت در کیفیت با یکدیگر برابر هستند و در تعداد موتورها تفاوت دارند. بنابراین تعداد موتورهای تخت و همچنین آپشن‌های سفارشی مشتری، بر قیمت آن اثرگذار خواهندبود.

صندلی زیبایی برقی آراصنعت

صندلی‌های برقی آراصنعت یکی از صندلی‌های محبوب و پرطرفدار پزشکان و آرایشگران و متخصصان زیبایی برای انجام معاینات پزشکی و عمل‌های زیبایی پوست و مو استفاده می‌شود. این صندلی برقی به دلیل سه ویژگی مهم و متمایزکننده‌ای که دارد، بیش از صندلی‌های دیگر مورد توجه پزشکان قرار گرفته است. این سه ویژگی عبارت است از:

1- فضای کمی را اشغال می‌کند
2- قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد
3- ظاهر زیبا و با کیفیتی دارد.

 

شما می‌توانید برای ثبت سفارش با شماره تماس 09121486504 و یا دیگر شماره‌تماس‌های شرکت تماس بگیرید و با کارشناسان فروش شرکت آراصنعت در ارتباط باشید.