آراصنعت آوخ دارنده پروانه تولید از اداره کل تجهیزات پزشکی

تخت کاشت مو و تخت زیبایی | تخت کاشت مژه

تخت کاشت مو برقی یا تخت جراحی کاشت مو تولیدی شرکت آراصنعت، با در نظر گرفتن استانداردهای بین‌المللی و با استفاده از بهترین مواد اولیه موجود در بازار، بهترین نوع فوم، چرم، ABS ، قطعات الکترونیکی، از بهترین ابزار جراحی کاشت مو موجود در بازار به شمار می‌رود که طی سالیان اخیر، علاوه بر جلب توجه پزشکان و کلینیک‌های زیبایی و درمانی، با استقبال زیادی از کشورهای همسایه روبرو شده است.

در حال حاضر، تخت کاشت مو و تخت کاشت مژه تولیدی شرکت آراصنعت طب آسیا، در دو مدل ونوس و صبا تولید و عرضه می‌گردد. تخت‌های کاشت مو صبا و ونوس دو موتوره، سه موتوره و چهارموتوره که بنا به سفارش مشتریان عزیز، سفارشی‌سازی می‌گردد. همچنین در تمامی امکانات جانبی و ظاهری تخت‌های تولیدی آراصنعت، امکان سفارشی ‌سازی وجود دارد. ضمانت 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله نیز برای تمامی محصولات شرکت آراصنعت در نظر گرفته شده است.

قیمت تخت کاشت مو

تخت کاشت مو و تخت زیبایی مدل آراصنعت در دو کلاس قیمتی A و B عرضه می‌گردد که می‌توانید قیمت آن را در این صفحه مشاهده نمایید. عوامل مختلفی در قیمت تخت کاشت مو و تخت زیبایی موثر هستند که مهمترین آنها، مواد اولیه مورد استفاده در روند تولید است. آراصنعت، در طول 22 سال سابقه درخشان خود، همواره به استفاده از بهترین مواد اولیه و کیفیت بی‌نظیر محصولاتش در بازار، شناخته می‌شود.

تخت زیبایی | صندلی پوست و زیبایی

صندلی زیبایی، تخت فیبروز، تخت پوست و زیبایی و صندلی برقی آرایشگاهی، دسته‌ای دیگر از محصولات شرکت آراصنعت به شمار می‌رود. صندلی یا تخت پوست و زیبایی آراصنعت که به عنوان صندلی تزریق ژل و بوتاکس نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، همانند جدیدترین تخت کاشت مو تولیدی آراصنعت، از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه موجود در بازار بهره می‌گیرد. صندلی زیبایی و صندلی پوست و زیبایی آراصنعت، مورد استقبال زیادی از جانب پزشکان و متخصصان زیبایی و کلینیک های زیبایی قرار گرفته است.

در حال حاضر، صندلی و تخت زیبایی آراصنعت، در مدل های پردیس، ونوس و پانته‌آ تولید و عرضه گردیده است. ظاهر امروزی و جذاب تخت های زیبایی و تخت پوست و مو و زیبایی آراصنعت، توانسته ظاهر بسیار ویژه ای را به مطب و کلینیک های زیبایی ببخشد. تعداد موتورهای صندلی برقی زیبایی نیز، همانند رنگ چرم مصنوعی و امکانات جانبی تخت های زیبایی قابل سفارشی‌سازی می‌باشد.

قیمت صندلی زیبایی | قیمت یونیت زیبایی | قیمت صندلی و تخت تزریق ژل و بوتاکس

تمامی تخت های زیبایی و صندلی فیبروز و تخت های پوست و زیبایی آراصنعت در دو کلاس قیمتی A و B عرضه می‌گردد که با توجه به نیاز پزشکان محترم و مشتریان عزیز می‌توانند تخت زیبایی مورد نیاز خود را سفارش داده و با کارشناسان فروش آراصنعت در ارتباط باشند.

یونیت زیبایی | صندلی و تخت تزریق ژل و بوتاکس | تخت مخصوص فیبروز

تخت‌های زیبایی تولیدشده توسط شرکت آراصنعت در صنعت زیبایی، برای انجام انواع عمل‌های زیبایی توسط پزشکان و متخصصان مورد استفاده قرار می‌گیرد. از همین رو، تخت زیبایی آراصنعت را با نام‌های مختلفی نظیر تخت کاشت مو، تخت کاشت مژه، تخت فیبرئز، صندلی فیبروز، صندلی برقی بیمار، تخت پوست و زیبایی، صندلی پوست و زیبایی، یونیت زیبایی، صندلی معاینه و… شناخته می‌شود.

آراصنعت در رسانه‌ها

شرکت آراصنعت آوخ ، از سال 1380 با تولید و عرضه باکیفیت انواع تجهیزات پزشکی از قبیل صندلی برقی، تخت جراحی کاشت مو، صندلی پوست و زیبایی، صندلی معاینه گوش و حلق و بینی، ترالی و کمد پزشکی، تابوره جکدار پزشکی، تخت برقی بیمار و سالمندان، تخت جراحی ایمپلنت و دندانپزشکی، تخت معاینه مکانیکی، تخت ژنیکولوژی و زنان، تخت معاینه لاغری و لیزر برقی، تخت دیالیز انتقال خون و شیمی‌درمانی، صندلی برقی خونگیری آزمایشگاهی، چراغ پزشکی و… نام خود را در جامعه پزشکی بر سر زبان‌ها انداخته‌است.
آراصنعت موردتایید اداره تجهیزات پزشکی است و پروانه تولید تجهیزات پزشکی را نیز داراست و بعنوان تولیدکننده مطرح ایرانی، توانسته با صادرات محصولات خود، علاوه بر بازار کشور ایران، پاسخگوی نیاز جامعه پزشکی کشورهای همسایه نیز باشد. صادرات تجهیزات پزشکی تولیدی آراصنعت به کشورهای امارات، عراق، بحرین، افغانستان، کویت و… نشان از کیفیت در سطح جهانی محصولات تجهیزات پزشکی آراصنعت آوخ دارد.