اخبار

حضور آراصنعت در نمایشگاه شهر آفتاب 1402

نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی شهر آفتاب ، ایران مد 1402 ، در حالی از تاریخ 18 تا 21 مهر در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار شد که شرکت های معتبر و نوآور این حوزه ، حضور فعالی در این نمایشگاه داشتند.

سالن 6A نمایشگاه بین المللی ، محلی بود که پزشکان ، دندان پزشکان و متخصصان زیبایی و صاحبین کلنیک ها ، مراکز درمان و بیمارستان ها برای مشاهده و رونمایی از آخرین تولیدات شرکت تولیدی آرا صنعت طب آسیا خود را به آن جا رسانده بودند.

آراصنعت در این نمایشگاه نیز از محصولات باکیفیت خود نظیر تخت کاشت مو، صندلی زیبایی، تخت زیبایی، تخت شیمی درمانی، تخت ژنیکولوژی و دیگر محصولات رونمایی دیگر کرد.

شرکت آرا صنعت طب آسیا که بیش از 20 سال است ، همواره در ردیف خلاق ترین و نوآورترین شرکت در زمینه تولید تجهیزات پزشکی ، تخت های برقی و یونیت های زیبایی است ، در مرکز کانون توجه علاقمندان و فعالان این حوزه قرار داشت. 

شرکت آرا صنعت طب آسیا ، در این نمایشگاه ، برای نخستین بار از جدیدترین محصولات خود، تخت برقی ژنیکولوژی و معاینه زنان مدل ژینوس رونمایی کرد. این تخت های برقی که در مقایسه با نمونه های مشابه خارجی ، از بهترین کیفیت برخوردار است ، مورد توجه پزشکان محترم و متخصصان قرار گرفت.

تخت برقی ژنیکولوژی مدل ژینوس، با طرح جدیدی در دوخت و با استفاده از بهترین مواد اولیه و موتور های تایوانی اصل ، از بهترین تخت های برقی موجود در بازار به شمار می روند و استقبال بازار های کشور های همسایه ، بخصوص کشور های حوزه خلیج فارس ، خود مهر تاییدی برکیفیت در سطح جهانی این تخت های برقی است.

در ادامه میتوانید گزارش تصویری از نمایشگاه تجهیزات پزشکی شهر آفتاب 1402 را مشاهده بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *